King Cobra

King Cobra - Rösten Från Mosquito Valley

Dimma - Runt Mig

Publicerad 2011-11-21 10:02:36 i Allmänt,

Har aldrig varit med om att få mitt flyg inställt men jag fick det igår. Idén med att bara köra handbagage hade varit ett bra val eftersom väskorna är kvar på Heathrow. Efter att ha väntat på flygplatsen i fem timmar och sex vinare så begav vi oss in till Paddington. Bokade in oss på Hilton. Eftersom vi fortfarande var töstiga så stannade vi på en pub och det var antagligen där som jag tappade plånboken. Satt och ringde spärrservice klockan tre på morgonen, turligt nog så har man goda kamrater som har kvar sina plånböcker. Ska bli skönt att köpa en ny tröja nu efter att ha levt i min KSMB-tröja i två dagar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela